Warning: preg_match(): Compilation failed: invalid range in character class at offset 4 in /home/customer/www/alternativa.rs/public_html/wp-content/plugins/lightbox-plus/classes/shd.class.php on line 1384

Warning: preg_match_all(): Compilation failed: invalid range in character class at offset 4 in /home/customer/www/alternativa.rs/public_html/wp-content/plugins/lightbox-plus/classes/shd.class.php on line 700

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/customer/www/alternativa.rs/public_html/wp-content/plugins/lightbox-plus/classes/shd.class.php on line 707

Warning: preg_match_all(): Compilation failed: invalid range in character class at offset 4 in /home/customer/www/alternativa.rs/public_html/wp-content/plugins/lightbox-plus/classes/shd.class.php on line 700

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/customer/www/alternativa.rs/public_html/wp-content/plugins/lightbox-plus/classes/shd.class.php on line 707

Bol u leđima je krajnji rezultat u lancu događaja u vašem nervnom sistemu koji počinje u mozgu i vodi, na kraju, do bola u leđima. Prouzrokovan je neuravnoteženom nervnom kontrolom muskulature koja dovodi do kontrakcije mišića i redukcije normalnog snabdevanja krvlju i do zapaljenja.

„Sindrom mišićne napetosti“

Izlečenje treba usmeriti na sam izvor problema jer su, najčešće, emocije uzrok mišićnog spazma. Autor sjajne knjige „Izlečite svoja leđa“, Džon Sarno (John Sarno) ovu pojavu naziva „sindrom mišićne napetosti“ čije je poreklo psihosomatske prirode.
Ako ste u prilici da nabavite ovu knjigu, pročitajte je, razmislite o stavovima autora i pronađite pravu prirodu problema. Možda vaš mozak šalje pogrešne poruke receptorima u leđima? Da li ste pokušali da promenite način razmišljanja, osećanja, način na koji se nosite sa stresom koji i dovodi do grčenja nervnog sistema? Pokušajte, bićete iznenađeni kada bol nestane sa pogrešnim porukama koje stalno šaljete svom organizmu!

Joga vežbe

Joga vežbe, vežbe koje su usmerene na istezanje tetiva kao i vežbe za trbušne mišiće, mogu vam pomoći da ojačate vaša leđa i poboljšate zdravlje mišića. Joga je posebno dobra jer na najbolji način povećava fleksibilnost mišića i dovodi u ravnotežu vaš nervni sistem.
Ako veći deo dana sedite jer to zahteva vaše radno mesto, trudite se da sedite više nagnuti napred, sa razmaknutim kolenima i petama na podu. Dobar sedeći stav možete zadržati i ako ispod repne kosti stavite dobro umotani peškir. Grudni koš nemojte previše puniti jer je to opterećenje za vaša leđa.

Hiropraktika

Način ishrane, takođe, može uticati na bolove u leđima. U jednom istraživanju dokazano je da na kičmene diskove, mišiće i nerve, utiče suženje arterija, usled arterioskleroze, tako da one ne mogu da snabdeju donji deo leđa dovoljnom količinom krvi.
Hiropraktika može puno da pomogne kod akutnih bolova u leđima, a u periodu jakih bolova u donjem delu leđa, možete staviti led uvek kada ste u prilici.
Sa terapijom ili bez nje, akutni problemi sa kičmom, kod najvećeg broja ljudi, proći će u roku od mesec dana, najkasnije.
Šaljite dobre misli i vibracije svom organizmu. Bićete iznenađeni koliko promena načina razmišljanja i osećanja može smanjiti bol u leđima. Počnite da učite da volite sebe najviše na svetu!