Warning: preg_match(): Compilation failed: invalid range in character class at offset 4 in /home/customer/www/alternativa.rs/public_html/wp-content/plugins/lightbox-plus/classes/shd.class.php on line 1384

Warning: preg_match_all(): Compilation failed: invalid range in character class at offset 4 in /home/customer/www/alternativa.rs/public_html/wp-content/plugins/lightbox-plus/classes/shd.class.php on line 700

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/customer/www/alternativa.rs/public_html/wp-content/plugins/lightbox-plus/classes/shd.class.php on line 707

Warning: preg_match_all(): Compilation failed: invalid range in character class at offset 4 in /home/customer/www/alternativa.rs/public_html/wp-content/plugins/lightbox-plus/classes/shd.class.php on line 700

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/customer/www/alternativa.rs/public_html/wp-content/plugins/lightbox-plus/classes/shd.class.php on line 707

Možda ne mislite toliko o svojim stopalima, ali vaša stopala sigurno misle na vas. Ne samo da će vas odvesti tamo gde treba da idete, već vam zapravo mogu pomoći da izlečite neke od svakodnevnih bolova.

Refleksologija je drevna praksa lečenja koja se zasniva na verovanju da stopalo ima više refleksnih tačaka koje odgovaraju različitim organima i žlezdama u organizmu.
Na ove specifične tačke primenjuje se jednostavna tehnika pritiska palcem, prstom ili rukom. Dok ovi pokreti prijaju vašim stopalima, oni takođe utiču na dobro zdravlje.

Šest najčešćih obolenja i njihove refleksne tačke

Refleksne tačke

Refleksne tačke

Glavobolja

Postoje određeni nervni završeci na stopalima koji su povezani sa glavoboljom. Nežno masirajte nožni palac kružnim pokretima kako bi opustitili vrat. Sa sve većim pritiskom, fokusirajte se na gornju polovinu palca kako bi tačno pogodili nerve koji su povezani sa glavom.

Poremećaj sna

Ciljajući hipofizu, možete se osloboditi nesanice. Koristeći palac, pritisnite jastuče vašeg nožnog palca (središnji deo). Radite ovo jedan minut na svakom palcu. Stopala možete masirati toplim kokosovim uljem kako bi vam pomoglo u oslobađanju stresa i za bolji san.

Stres

Jedna posebna tehnika za oslobađanje stresa jeste rotiranje ručnog zgloba. Palcem i kažiprstom obuhvatite zglob druge ruke. Zatim kružite rukom oko 20 puta i ponovite to isto i sa drugim zglobom.

Prehlada i grip

Da bi ste pomogli sebi u suzbijanju prehlade i gripa, ciljate živce koji su povezani sa sinusima, nosem, grlom i plućima. Na stopalima, pritiskajte i masirajte bočne strane vašeg palca, sredinu svakog nožog prsta i do jedan centimetar ispod svakog nožnog prsta. Takođe možete primeniti istu tehniku i na vaše dlanove, masirajte vrhove vaših prstiju odmah iznad zgloba.

Varenje

Da biste poboljšali varenje možete koristite ovu jednostavnu tehniku. Koristeći bilo tenisku ili lopticu za golf, obuhvatite je prstima i masirajte dno vaših dlanova oko 60 sekundi. Takođe možete primeniti ovu tehniku i na donjoj trećini vaših tabana.

Bol u leđima

Bol u leđima je jedan od najčešćih problema koje trpe ljudi svih uzrasta. Za ublažavanje bola u krstima, palcem pritiskajte površinu između spoljnog dela skočnog zgloba i Ahilove tetive. Za bol u gornjem delu leđa, palčevima masirajte poprečni svod stopala (unutrašnju stranu tabana između gaznih jastučića i pete).

Stopala imaju ključnu ulogu u osobađanju od uobičajenih obolenja sa kojim se ljudi često suočavaju. Vodite računa o vašim stopalima i ona će se pobrinuti za vas.