Warning: preg_match(): Compilation failed: invalid range in character class at offset 4 in /home/customer/www/alternativa.rs/public_html/wp-content/plugins/lightbox-plus/classes/shd.class.php on line 1384

Warning: preg_match_all(): Compilation failed: invalid range in character class at offset 4 in /home/customer/www/alternativa.rs/public_html/wp-content/plugins/lightbox-plus/classes/shd.class.php on line 700

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/customer/www/alternativa.rs/public_html/wp-content/plugins/lightbox-plus/classes/shd.class.php on line 707

Warning: preg_match_all(): Compilation failed: invalid range in character class at offset 4 in /home/customer/www/alternativa.rs/public_html/wp-content/plugins/lightbox-plus/classes/shd.class.php on line 700

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/customer/www/alternativa.rs/public_html/wp-content/plugins/lightbox-plus/classes/shd.class.php on line 707

Pomalo neobičan i davno zaboravljen protokol lečenja koji datira hiljadama godina unazad pravi veliki povratak u modernom vremenu. Zastupnici tvrde da može dramatično poboljšati kvalitet sna, povećati nivo energije, poboljšati vid, poboljšati endokrini sistem i što je najinteresantnije, može dekalcifikovati epifizu.

Tehnika poznata kao „gledanje u sunce” ili „ishrana suncem”, datira više od 2.000 godina unazad od drevnog indijskog perioda. Svakodnevnim gledanjem u sunce u kratkim vremenskim intervalima u određeno vreme tokom dana, sangejzeri se sjedinjuju sa snagom univerzalne energije koja pokreće sav život na Zemlji. Ishrana suncem, rečeno bukvalno jeste ulivanje energije u ćelije organizma.

Sangejzing praksa, takođe poznata kao ishrana suncem, je strog režim pri čemu postepeno dozvoljavate pristup sunčevoj svetlosti vašim očima u određenim periodima dana. Cilj prilikom sprovođenja prakse je gledanje u sunce u periodima najnižeg ultraljubičastog indeksa koji se javlja prilikom izlaska i zalaska sunca svakog dana.

Povoljni efekti ove prakse mogu biti značajni u zavisnosti od individualnog zdravstvenog stanja osobe, sa rezultatima u rasponu od smanjenja bola i poboljšanja spoznaje do fizičkog isceljenja i proširene svesti. Mnogo toga ima veze sa načinom primanja energije iz sunca što pomaže u dekalcifikovanju epifize.

Fluorid, živa, pesticidi — doprinose kalcifikaciji epifize

Neki govore o tome kao „sedištu duše” ili tela – „treće oko” – pinealna žlezda (epifiza), mali hormon koji se nalazi duboko u mozgu, odgovoran je za proizvodnju melatonina, derivata serotonina koji reguliše raspored buđenja i spavanja. Takođe je poznat kao cirkadijalni ritam. Miran san je apsolutno od velikog značaja za zdravlje, što znači da je funkcija optimalne epifize takođe od suštinskog značaja.

Ali mnogi ljudi danas pate, često nesvesno, od „kalcifikovane” epifize koja u osnovi prestaje sa radom zbog konstantne izloženosti fluoridu, aditivama iz hrane, rafinisanom šećeru, zračenju i mnoštvu drugih otrova. Predstavljamo vam supstance koje dovode do kalcifikacije epifize:

• halidi kao što su bromid, fluorid i hlor
• sintetički kalcijum iz prerađene hrane i jeftinih dodataka kalcijuma
• pitka voda, koja pored fluorida sadrži toksične materije kao što su farmaceutski ostaci
• živa, koja se još uvek dodaje multidoznim vakcinama protiv gripa
• pesticidi – glifosat koji je sada prisutan u hrani, vodi i životnoj sredini
• veštački zaslađivači kao što su aspartam, sukraloza i saharin
• osveživači vazduha poput „Glade”-a, puni sintetičkih mirisa
• alkohol

Koraci koje osoba može preuzeti kako bi došlo do dekalcifikacije epifize uključuju: MSM suplemente, aktivator x, melatonin, jod, sirov kakao, limunsku kiselinu, beli luk, destilovanu vodu i jabukovo sirće.

Još jedan značajan lek za dekalcifikaciju pinealne žlezde je sangejzing, protokol u trajanju od devet meseci, pri čemu se treba pridržavati sledećeg:
1. Izaberite siguran period u toku dana, izlazak ili zalazak sunca i gledajte u sunce 5-10 sekundi. Radite ovo svaki dan devet meseci, dodajući 5-10 sekundi gledanja u sunce, svakog narednog dana, dok na kraju ne dostignete 44 minuta maksimalne sangejzing sesije.
2. Nakon dostizanja 44 minuta sesije, počnite da hodate bosi 45 minuta dnevno narednih šest dana, nastavljajući sa primenom 44 – minutnog sangejzinga.
3. Nakon šest dana, nastavite da hodate bosi, 45 minuta dnevno kako biste održali ono što ste postigli.