Mnogi ljudi se često suočavaju sa nesanicom. Savremeni stres u kombinaciji sa lošim navikama u ishrani i nezdravim životnim stilom, povećao je broj ljudi koji pate od nesanice i imaju redovnih problema sa spavanjem.

Lekovi za koje se tvrdi da pomažu pri ovom problemu obično imaju štetne neželjene efekte. Takođe su skupi i teški za dobijanje, jer većina njih zahteva recept.

Štaviše, neki ljudi nisu u mogućnosti da uzimaju ove vrste lekova, zbog uzimanja drugih lekova koji se ne smeju mešati.

Saznanje o namirnicama i savetima koje vam pomažu da brzo i prirodno zaspite je od velikog značaja za neke ljude, a mogu i vama pomoći ukoliko za to bude potrebe.

10 saveta kako brzo i prirodno protiv nesanice:

Čaj od kamilice

Dodajte kašičicu kamilice u šolju proključale vode i pustite da odstoji malo. Konzumirajte ovaj čaj jedan sat pre spavanja.

Zelena salata

Sipajte u šolju proključalu vodu i dodajte listove zelene salate. Neka odstoji 20 minuta. Piti svakodnevno, jedan sat pre spavanja.

Valerijana i muskatni oraščić

Sipajte pola kašičice valerijane i malo izrendanog muskatnog oraščića u veću šolju tople vode. Neka odstoji 15 minuta. Konzumirati pre spavanja.

Izbegavajte da koristite ovaj tretman više od dve nedelje. Kao predostrožnost, pokušajte da zadržite potrošnju muskatnog oraha do pola kašičice nedeljno kako biste izbegli neželjene efekte.

Muskantni oraščić

Dodajte malo muskatnog oraščića u šolju toplog sojinog mleka i popijte ga pre spavanja. Takođe možete zameniti sojino mleko za čašu tople vode ili voćnog soka.

Bademovo mleko sa cimetom

Dodati kašičicu cimeta u šolju toplog bademovog mleka. Piti sat vremena pre spavanja.

Kurkuma

Pomešajte malo kurkume u šolju sojinog mleka i popijte pre spavanja.

Banana

Banane su bogate triptofanom, što pomaže podizanju nivoa serotonina i pomaže u regulisanju sna. Zbog toga pokušajte da pojedete bananu pre spavanja.

Kim

Pomešati kašičicu semena kima s kašom banane i konzumirati pre spavanja. Takođe možete umesto semena koristiti kim u prahu.

Topla kupka

Napravite toplu kupku dva sata pre spavanja. Kupka će vam pomoći da se vaše telo opusti.

Ako imate kadu, možete iskoristiti sve benefiti tople kupke, koristeći esencijalno ulje od ruzmarina, lavande ili kamilice.

Pasirani voćni sok

Popiti čašu voćnog soka 40 minuta pre spavanja. Da biste upotpunili sok, dodajte list zelene salate.

Isprobajte ove različite recepte i vidite koji ima najbolji rezultat za vas.