Nesanica je veoma čest poremećaj spavanja kod mnogih ljudi. Teškoća da zaspite, buđenje usred noći i nemogućnost da zaspite ponovo, sve ovo može biti veoma stresno i može imati brojne negativne efekte na vaše opšte zdravlje. Ljudi koji se suočavaju sa ovim problemima, pokušali su niz metoda i isprobavali različite tehnike koje često nisu imale zadovoljavajuće rezultate, ali srećom imamo moguće rešenje za vaše probleme. Ako patite od nesanice, ovaj članak može promeniti vaš život.

Doktor Endrju Vejl je otkrio revolucionarni metod kako da obučite vaš mozak da zaspite za samo 60 sekundi. Bio je inspirisan jogom i moćnim praksama disanja koje ova disciplina nudi i osmislio je vežbe disanja pod nazivom „4-7-8 vežba disanja” koja vam može pomoći da zaspite u roku od svega nekoliko sekundi.

Vrlo je jednostavno i lako. Redovno praktikovanje vam garantuje dobre rezultate. U pitanju je tehnika koja ukazuje kako da na prirodan način smirite nervni sistem. Sadrži aspekte joge i meditacije.
Tehniku možete usavršiti za šest do osam nedelja, ukoliko je praktikujete redovno, svakodnevno, dva puta dnevno. Dok je primenjujete možete ležeti, stajati ali bi najbolje bilo da sedite sa ispravljenim leđima.

Evo šta treba da uradite:

  • Potpuno izdahnite vazduh kroz usta, pri tome ispuštajte zvuk koji vas opušta.
  • Zatvorite usta i udahnite tiho kroz nos, a u sebi brojite do četiri.
  • Zadržite dah dok brojite do sedam.
  • Izdahnite potpuno kroz usta i proizvodite zvuk opuštanja koji vam odgovara i dok ispuštate vazduh, u sebi brojite do osam.
  • Ovo je bio jedan udah. Udahnite ponovo i ponovite ovaj ciklus još tri puta kako bi ukupno imali 4 udaha.

Dr Vejl savetuje da je najvažnija stvar je da se fokusiramo na pravilno disanje, da izdišemo i udišemo duboko. Ovo će imati pozitivan efekat na mozak, opustiće naš um i smanjiti broj otkucaja srca u minuti.

Možda mislite da ovo zvuči previše dobro da bi bilo istinito, ali isprobajte i videćete koliko je efikasno.