Pokušavate da smršate?

Postoji mnogo načina kako izgubiti na težini prirodnim putem. Potrebno je pravilno planiranje i puno odlučnosti.

Započnite dan sa limunom

Limunada je odlično piće za gubitak težine. Sok od limuna pomaže vašem telu da dobije hranljive sastojke potrebne za sagorevanje masti u energiju. Nastavite da pijete limunov sok i nakon gubitka težine kako biste zadržali svoju novu težinu.

Uzmite jabukovo sirće

Jabukovo sirće sadrži sirćetnu kiselinu, koja topi masne naslage i utiče na gubitak težine. Takođe pomaže vašem telu da uzima hranjive sastojke iz hrane koju jedete, tretira probleme sa varenjem i bori se sa infekcijama.

Zamenite redovan čaj ili kafu sa zelenim čajem

Još jedna dobra ideja za gubitak težine jeste zeleni čaj. Veliki je izvor antioksidanata koji pomažu organizmu da razbije hranu i pomaže da izgubite na težini. Katehini u zelenom čaju su vrlo dobri za sagorevanje masti, zato što oslobađaju masnoće iz masnih ćelija. Oni se takođe bore protiv slobodnih radikala i zaustavljaju razvoj bolesti.

Zamenite redovnu šoljicu čaja ili kafe, šoljom organskog zelenog čaja. Možete piti 3 do 4 šoljice zelenog čaja dnevno.

Hranite se zdravo

Zdrava i niskokalorična ishrana je veoma važan deo dobrog plana za smanjenje telesne težine. Obavezno uvrstite sveže voće, povrće i namirnice od celog zrna u vašu svakodnevnu ishranu, umesto da pribegavate brzoj hrani.

Držite se podalje od pržene i masne hrane. Takođe, ne uzimajte previše šećera i soli.

Potražite zdravije načine pripreme vaše omiljene hrane.

Nemojte jesti proizvode napravljene od belog brašna, kao što su beli hleb, kolačići, pice, hamburgeri, testenine i slično. Izabrati čitavo zrno i zdravije forme ove hrane.

Jedite više vlakana i proteina, ali manje ugljenih hidrata. Proteini će vam pomoći da se osećate duže sitim.

Izaberite sveže ceđeni voćni sok, umesto voćnih sokova u tetrapaku koji su puni šećera i konzervansa.

Jesti manje obroke, a češće.

Unosite dovoljno tečnosti

Pijte dosta vode tokom celog dana kako biste pomogli vašem telu da eleminiše toksine. Predlaže se 1,5 do 2 litre vode dnevno.

Pored toga što čisti telo od toksina, pomaže i ubrzava sagorevanje masnoća.

Takođe, jesti više voća i povrća s višim indeksom vode.

Vežbanje

Ako stvarno želite da smršate na zdrav način, morate redovno vežbati i biti fizički aktivni. Kombinovanje blaže i intenzivnije fizičke aktivnosti pomoći će vam da smršate i kontrolišete svoju težinu.

Vežbanje smanjuje stres i podiže raspoloženje i energiju. Poboljšava kvalitet sna. Takođe smanjuje rizik od hroničnih bolesti kao što su dijabetes tipa 2, srčana oboljenja, moždani udari i neki oblici raka. Najbolje je odvojiti određeni vremenski period tokom dana za vašu rutinu vežbanja, tako da je ne preskočite zbog izgovora kako nemate dovoljno vremena.

Kvalitetan san

Pravilan san i dobar odmor je takođe važan za gubitak težine. Zapravo, nedostatak dovoljno kvalitetnog sna utiče na hormone sitosti i gladi. Negativno menja način na koji vaše telo razgrađuje materije i menja način na koji vaša genetika utiče na indeks telesne mase.

Nedostatak sna stvara potrebu za večerom kasno uveče.

Obavezno osigurajte 6 do 8 sati spavanja tokom svake noći.